11 Şubat 2009 Çarşamba

Öz Cimbomlu'nun selamı var..


"Soyadımı değiştirdim ve böylece;
mezar taşımın üzerine de
CİMBOM
adını yazdırmış olacağım.."






"Prekazi bana sevgisini emeğini ve her şeyini verdi. Bu arada Galatasaray taraftarı da bana çok büyük güç veriyor. Soğuk havalarda hareketsiz duruyorum ama o taraftarın sıcaklığı beni güçlendiriyor. Bu arada benim için Fatih Terim sevgisi bambaşka. Hem takımımızı 4 yıl üst üste şampiyon yaptı. Bu arada Lucescu'nun ilk şampiyonluğu benim için önemli.."



"Yıllardan bu yana Galatasaray'ı takip ediyorum. Galatasaray sevgisi benim için her şeyden üstün. Karda kışta iç saha da dış sahada hep takımımın yanındaydım. Ben Amigo Sezgin olarak mezar taşıma hep Galatasaray adını yazdırmak istedim. Çünkü benim bütün her şeyim Galatasaray. Yıllarca da benim lakabım Özcimbomlu olarak geçiyordu. İmkanlarım olsa ilkem cimbom olsun. Doğum tarihim 1905, ilim Galatasaray, ilkem Florya olsun isterim. Ama ben yalnızca elimden geleni yani soyadımı değiştirdim. Attığım adım Galatasaray yürüdüğüm adım Galatasaray evimin rengi Galatasaray.."