12 Mayıs 2010 Çarşamba

Futbol emekçisine veda...


Son günlerde yaşanan onca gelişmenin içerisinde atlamamak gerek;

Galatasaray'daki futbol kariyerine nokta koydu Emre Aşık Antalyaspor maçıyla. Son kez Ali Sami Yen'e çıktı futbolcu olarak, taraftar bağrına bastı Emre'yi.

Hem Fenerbahçe'de hem de Beşiktaş'ta oynamış birisinin Galatasaray taraftarınca bu kadar benimsenmesi ve sevilmesinin nedeni çok basit aslında: "Küçükken Galatasaraylıydım, yok yok aslında başka takımı tutuyordum, bileğimi kessen bilmem ne renk kan akardı"cılardan olmadı Emre hiç. Galatasaraylılığını da Galatasaraylı olduğunu da saklamadı hiç bir zaman. Üzerindeki forma renginin değişmesiyle değişmedi kalbindeki sevdanın renkleri. 2000 yılında geldiği Galatasaray'dan, bir çok acı-tatlı hatırayla ve en önemlisi kalbimizdeki saygınlığıyla ayrılıyor şimdi.

Yedek kalmayı, ilerleyen yaşını, sakatlıkları sorun etmeden hep hazır kıta beklediği günleri anacağız sık sık. "Adam gibi adam"a vereceğimiz örneklerde geçireceğiz adını aklımızdan.

Ve unutmayacağız.

Emeklerin için teşekkürler Emre.



''Çok duygusal anlar yaşadım. Hocamız 2-3 dakika da olsa beni onurlandırdı. Gönül güzel bir galibiyetle kapatmayı isterdi. Ama kısmet değilmiş. Arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Onlar da sürprizler hazırlamıştı. Ama iyi sonuç olmayınca çok istediğimiz gibi olmadı. Taraftarlarımıza çok teşekkür ediyorum. Ben onlardan biriyim. Bunu biliyorlar ve bu da beni mutlu ediyor''

Emre Aşık