6 Aralık 2010 Pazartesi

ASY I Nostalji 1



14 sene sonra şampiyonluğu getiren Eskişehir maci oncesi.
TV'ler stad cevresine kimse alinmayacak şeklinde haberler geçmekteler.
Bugun grubumuzun hasbaskanlik gorevindeki S.T ile randevulastik sabah erken gitmek icin.
Evlerimiz ana caddeye yakin, korna sesinden uyuyamiyoruz.
Saat 02:30'da ben S.T'ye gittim, uyuyamadim dedim.
Ben de dedi.
Annesi rahmetli Gungor teyzeden izin alarak taksiye atladik gittik.
Mecidiyekoy meydan Turkiye'nin her yerinden adamla dolu.
Onu da sundan anliyoruz.
Her 3 - 5 , 8 - 10 kisilik grubun elinde pankart.
Van'dan sevgiler getirdik, Mardin'den sevgiler v.s. yaziyor.
1000 kisi halay cekiyor gecenin 03:00'unde.
Tam bir panayir yeri gibi.
Biz butun geceden gelenler bu kadar 2 - 3 bin kisi saniyoruz.
Hadi bir de ASY'in onune bakalim diyoruz.
Bir gidiyoruz ki hayatimda ( su an bile ) balik istifi deyimine bu kadar cuk oturan bir tablo gormedigimi anliyorum.
Siraya giriyoruz 03:00'te.
Sonrasi uzun.
Bogulma tehlikeleri, kalabalık sebebiyle yere basamadan ilerleme, itiş, kakış, ayılma, bayılma vs.
En nihayet iceri girmeyi basariyoruz ve o 14 senelik cilenin bittigi o buyuk maci yeni acik tribunlerden izleme sansina sahip oluyoruz...

U.B