20 Aralık 2010 Pazartesi

ASY Nostalji 8



*En Heyecanlı Maç: '93 GS-M.United 0-0 biten maç. Şampiyonlar Ligine katılan ilk Türk takımı olduk. Yeni Açığın altında zor yer bulmuştum ve bulunduğum yerden 98 tane davul sayabilmiştim. Öncesi, maç anı ve sonrasıyla gittiğim en heyecanlı maçtı diyebilirim. Not: Ulan Cantona!!!


*En Üzüldüğüm Maç: Sezonu hatırlamıyorum ama Fener hafta içi Sigma'dan 7 yedikten sonra Aykut'un golüyle 1-0 yenmişti bizi. O mac bana fena halde koymuştur hatta hala da uyuz olurum aklıma geldikçe...


*En sevindiğim Şampiyonluk: Fenerin, Fenizli hezimetinden sonraki Şampiyonluğumuz. Bunu meşhur Eskişehir maçına gelemediğim için yazıyorum yoksa 1 numaram elbette o olurdu...


*En Kahrolduğum Maç: Geçen gün blog'da bahsi geçen, Rotariu'nun topu kara takıpta kaleye yuvarlayamadığı Werder Bremen maçı...


*En Garip Mac: Sezonu hatırlamamakla beraber 2 gün üst üste maça gidip de sis yüzünden ertelenen Antalya maçı. Kapalıdan, Yeni Açıkla karşılıklı tezahürat yapılıyordu ama kimse var mı yok mu bilinmeden. Sonra gaipten gelir gibi sesler gelmeye başlamıştı. Orta sahanın yuvarlagı bile gözükmüyordu...


*En İğrenc Mac: 2002-2003 sezonunda kar altinda oynanacak gereksiz bir Malatya maçından önce, Yeni Açıkta 3 arkadas kartopu oynarken polisler tarafından aşağıda caddede bekleyen emniyet ekiplerine kartopu attığımız gerekçesiyle alındık. İnceden darp edildikten sonra ikna çabalarimiz sonuç verdi ve stada geri soktular bizi ama Yeni Acik altta seyretmek şartıyla...


*En İçimde Kalan Mac: '88 de orta 2 ye gidiyordum ve o gün 2 tane yazılım vardi. Hem bu yüzden hem de babam da macta olacağı için gidememiştim ama derste maçı walkman'in radyosundan dinlemiştim...


En güzel maç diye bir maç belirleyemedim çünkü her maç özellikle de kazanılan her maç ayrı bir güzeldir Sami Yen'de...